Träning och plugg

För att tagga igång nya terminen startade jag med en lugn och balanserad dag. Intro till nya kursen på förmiddagen, efter det åt jag och två i klassen lunch innan jag tog mig vidare till gymmet för ett styrkepass. När jag kom hem började jag med läsning som ska göras till nästa vecka, fikade och vilade en stund innan jag åt middag och tog mig nu på kvällen tillbaka till gymmet och körde ett bodycombat-pass!
Inatt kommer jag nig sova gott och imorgon hoppas jag att jag har skön träningsverk.
Sov gott


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra jobbat! Själv tog jag en runda nu på kvällen, sprang mina snabbaste 3km någonsin! Vilken tur att du peppade mig så mycket i vintras med att hålla igång, nu kan jag skörda frukterna av det hårda arbetet! ♥

2012-09-03 @ 22:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0